גופי תאורה לד

מאז ומעולם שימשו גופי תאורת לד של חברת סקנר לייט בתעשיה, אך לאחרונה ניכר שימוש אינטנסיבי גם בשוק הפרטי ובבית. בחגיגות ימי העצמאות שלנו ושל ארה"ב, למשל, ברחובות הערים הגדולות - מקור התאורה הצבעונית הוא בדרך כלל תאורת לד. גם מכוניות המשטרה המכילות סירנות אדומות וכחולות מתבססות למעשה על לד בהתקנים הללו. אלו רק מקרים פרטיים מעולם קסום של גופי תאורה אשר יכול לשנות באחת את עיצוב הבית שלכם. הכיצד? הביטו בשורות שלפניכם.
 
עיצוב הסלון והמטבח מחדש
 
עיצוב הסלון והמטבח באור צבעוני ונוצץ מתאפשר סביב מסך הפלסמה, סביב כל מדף ומדף בכוננית הספרים או באצטבת הסלון, במדפי מטבח חשופים, על רחבת שיש המטבח, ואפילו בבלטות זכוכית מיוחדות המשמשות לתאורה מהרצפה. בדרך זו, הבית נראה מעוצב לא רק בשגרה אלא אפילו בשעות חירום כמו הפסקות חשמל, אז תיהנו מתאורת חירום שהיא גם עוצמתית וגם מעוצבת: פתרון דקורטיבי במלוא מובן המילה.
 
עיצוב הגינה
 
גם הגינה שלכם תזכה למתיחת פנים חסרת תקדים, שעה שתוכלו להחליף את פנסי הגינה מאור צהוב-לבן בפנסי גינה צבעוניים שלא רק שיספקו תאורה בכל עת, ללא שריפה של הנורה, הם גם יספקו תאורה הרבה יותר מעוצבת ומעניינת אשר תספק לחצר שלכם את אותה רמת צבעוניות שהיא נהנתה ממנה ביום – בשעות הלילה, גם בלילות בהם יש 0 תאורה חיצונית מלאכותית או טבעית, ללא ירח וכוכבים.
 
עיצוב חדרי השינה
 
ניתן לעצב את אדן החלון בהתקני לד מאירי רחוב, להמיר את התאורה המרכזית בתאורת לד צבעונית, להתקין מנורת לילה לד צבעונית, ואפילו להחזיק בפנס לד על השידה, ללא חשמל, אשר ישמש כמנורת לילה עצמאית עם ספק אנרגיה חיצוני. כמובן שניתן, בדומה לסלון, לעבות כונניות ספרים ומדפים עם גופי תאורת לד, וכן את זרוע הטלוויזיה שלכם בחדר.
 
עיצוב מעברים בבית
 
במסדרונות ניתן להציב ספוטים עם גופי תאורה לד, לעבות מראות קיר עם לד בצבע בהיר, בחדר ארונות – לעבות זכוכיות של ארונות הזזה עם גופי תאורה לד, וכן להציב דרך קבע על המדפים במעברים פנסי לד ידניים לשימוש בעת הפסקת חשמל.
 
למידע נוסף על גופי תאורה לד צרו קשר עם חנות התאורה!