תאורת לד לגינה

אם גם אתם חולמים על עיצוב חסר תקדים לגינתכם התחילו לחשוב בגדול, התחילו לחשוב על תאורת לד לגינה. כשאתם מחליפים אור צהוב או לבן של נורות חוטי להט בתאורת לד צבעונית אתם זוכית לשלל יתרונות שקצרה היריעה מלהכיל.
 
הסוף לבעיות החשמל: הנורות לא יוחלפו
 
כבר לא תצטרכו לקנות נורה חדשה כל 2-6 חודשים משום שהנורה אינה מתבססת על חוט להט אלא על מעגל חשמלי שמספק אור ישירות באמצעות דיודה פולטת אור. ניתן להחליף את הפנס עם הנורה הבודדת בפנס בו יוצבו מאות עד אלפי נורות לד זעירות שיחדיו יצרו פנס חשמלי ללא מנגנון של חוט להט. האור יתקבל ישירות מהמעגל החשמלי של כל נורה ונורה.
 
חיסכון בעלויות החשמל
 
בנוסף, נורות הלהט ידועות כבעלות הספק רב, ואילו תאורת לד לגינה תחסוך לכם בהוצאות החשמל. לא רק שלא תצטרכו לשלם על נורה חדשה כל 2-6 חודשים, גם חשבון החשמל שלכם צפוי להיות הרבה יותר זול. נסו ותיווכחו.
 
תאורת לד היא תאורה צבעונית ומעוצבת
 
כשגופי תאורת לד לגינה נמצאים בחצרכם, אתם נהנים מעיצוב בוטיק צבעוני. כאן, זה המקום לומר שחשוב לעבוד על העיצוב עם תאורן שגם יידע אלו נורות אתם צריכים וגם יידע למקם אותן כך שהאלומות לא תסתורנה זו את זו, והתאורה תפעל מעולה בכל עת, עם פיזור נכון של האור.

שימושיה של תאורת לד לגינה
 
בגינה, תאורת לד יכולה להיות מחוברת באופן טורי ולהיות מונחת לאורך הקירות מסביב לגינה, או בין הקירות כתאורה עליונה. כמו כן, היא יכולה לעבות את תאורת הרצפה – תוך שאתם נעזרים באריחי זכוכית שקופים שישמשו מקור להפצתה. בנוסף, ניתן להאיר התקני אחסון נייחים וניידים בגינה כגון עגלות שירות למזון, דלתות של אסמים ומחסני גינה וכד'.
 
היתרונות של תאורת לד בגינה
 
1.       עיצוב חסר תקדים גם בלילה כשהכל חשוך ולא ניתן לראות את הצמחייה, הדקים ומשטח השיש שלכם ללא תאורה.
 
2.       אספקת תנאי ראות טובים יותר מאלו של התאורה הרגילה, בעוצמה מרבית ובלתי נדלית.
 
3.       חיסכון בחשמל.
 
למידע נוסף על תאורת לד לגינה צרו קשר עם חנות התאורה לאפיון מלא של חצרכם!